איך בוחרים וילון

כל מעצב יגיד לכם כי וילונות יכולים לשדרג את חללי הבית אבל רק כאשר נבחרו בצורה נכונה. כשזה מגיע לטיפולי חלון, זה עניין של צבע ובד, אורכה ובטנה. עם כל כך הרבה החלטות, זה לא קל ומרגיש מאוים. לכן נסביר לכם על תהליך בחירת הווילונות הנכונים עבור הבית שלכם.

בדים הם חלק חיוני בבחירת וילונות, שכן החומר יכתיב כיצד הווילונות יתפקדו ולאיזה אורך זמן הם יחזיקו מעמד. אור שמש לאורך זמן עלול לפגוע בבד הוילון ולגרום לדהייה בצבעו. אם החדר מקבל הרבה אור, יהיה חכם להימנע מצבעים בהירים, שכן הם נוטים לדהות מהר יותר. במידה ואתם רוצים לשנות את החדרים שלכם לעתים קרובות, אתם יכולים להיות פחות מודאגים בנוגע לדהיית צבע הבד. אנו מציעים לכם ללכת על צבעים ניטראליים, שכן יש פחות סיכוי שידהו וסביר כי יהיה יותר קל למזג אותם לתוך התפאורה של חלל החדר.

מאמר נוסף אשר עוסק בנושא הצבעים  – קומפוזיציה של צבעים בבית

איך בוחרים וילון

בדים מסוימים יכולים לסייע לשמור את הקור. מלונות רבים משתמשים בזמש, קטיפה אשר מסייעים בחסימת האור ושומרים על החום הפנימי של חלל החדר. לפני שאתם לוקחים את סרט המדידה, זכרו כי תליית פנלים בגובה מעל מהחלון תיתן תחושה של גובה לחדר.

וילון מותאם אישית מציע יתרונות רבים: ניתן להתאים אישית את הממדים לגודל החלון שלכם וליצור מראה מותאם אישית, כמו חליפה המותאמת באופן מושלם. אנו בקבסו וילונות  ניתן לכם יחס חם ואישי לכל אורך הדרך ונבטיח לכם כי תחזרו הבית עם וילון חלומותיכם.

תוכלו לצפות בעוד סוגים וסגננות של וילונות ע”י מעבר לעמוד – וילונות בירושלים.