וילונות לחדרי ילדים

הוילון הוא אחד מפריטי העיצוב החשובים ביותר בכל בית. בדיוק כמו תאורת הבית, גם הוילונות מעניקים נופך ואווירה לבית, היא יכולה להיות חגיגית, ציורית, או קודרת. הוילון נותן את ההשפעה שלו על האווירה בצורה בולטת בשני כיוונים עיקריים. וילון שיימצא מתאים לחדר ולעיצוב הכולל, יתרום לו ואף יעצים אותו, ולהיפך, וילון שאינו מתאים, ואינו נותן הרגשה טובה, יכול לפגום בכל האווירה בחדר, על אף מאמצי העיצוב שעשיתם בתחומים אחרים בחדר.

לאחר דברים אלו, בואו נשליך את עקרונות אלה לתחום חדרי הילדים. כאשר אתם בוחרים וילון לחדר ילדים, זכרו, כי הוילון צריך לשרת קודם כל את רצון הילדים שלכם, ולא אתכם. ייתכן שאתם אוהבים עיצוב סולידי ויוקרתי, ואת זה תשמרו לחדר השינה שלכם ולסלון, אבל לחדר הילדים שלכם אתם צריכים וילון עם צבעים שמחים, עם ציורים של דמויות מצוירות שמעניקות אווירה שמחה וצבעונית לחדר, וילון שהילד יביט בו ופשוט יאהב אותו, שהוא יבקש שהוילון יהיה סגור כל הזמן כי הוא אוהב לראות את הציורים שעליו.

וילון לילדים – מהו הוילון שעושה טוב לילדים שלכם, ולאו דווקא לכם?

וילונות לחדרי ילדים צריכים להיות עשויים מבד פשוט ולא יקר. יכול להיות שמחר הילד שלכם יכול להרגיש שהוא רוצה לצייר למיקי מאוס שפם וזקן, ולא הייתם רוצים, בלשון המעטה, שהוא יעשה את זה על וילון שהשקעתם בו אלפי שקלים. לכן ניתן לקנות וילון פשוט מבחינת סוג בד, אבל מיוחד וייחודי מבחינת עיצוב הבד- עיצוב המותאם לילדים.

כדאי גם לשלב בין שני וילונות. האחד וילון צל והשני וילון חושך. וילון החושך יוכל לסייע באיטום החדר מחמת אור הצהריים כשהילדים ישנים, ווילון הצל יוכל להכניס אור ואוויר לחדר גם כאשר השמש מכה בחלון. כאשר אתם בוחרים וילון לחדר ילדים, אתם צריכים לנתק את הרצונות שלכם, ולהתייחס לצרכי הילדים שלכם. עליכם לשאול את עצמכם מה הם אוהבים, איך הוילונות משתלבים בסדר היום שלהם וכיצד הוילונות יכולים לשמח אותם ולתרום לאווירה השמחה הכללית של החדר. במילים אחרות, חשוב לשמוע לרצונותיהם של הילדים בבחירת הוילון לחדרם וכך לתת להם הרגשה של בחירה חופשית, העצמה אישית ושביעות רצון.